Viac sa o týchto štyroch védických pravdách (4 tattvas), princípoch života dozviete z RANNÝCH SPRÁV* PARAMAHAMSA NITHYANANDU v priamom prenose denne od 2:30 hod. na Nithyananda TV *s prekladom z angličtiny do slovenčiny na Ustream *!


*Kliknite na oranžové nápisy a otvoria sa vám v novom okne

Monday, August 12, 2013

12. august 2013

Z rannej správy Paramahamsa Nithyanandu, 12. august 2013

Obohacovanie – priestor zázrakov

Dnešná téma pre ranný satsang je obohacovanie. Budem pokračovať v rozprávaní o obohacovaní.

Prosím pochopte, jedným z hlavných dôvodov prečo ľudia trpia je ten, že neustále myslia sami na seba. Vytvárajú si nesprávne, neadekvátne pochopenia o sebe samých, ako napríklad: „Som obeťou v mojom živote, každý ma chce zničiť, každý je môj nepriateľ“. Vytvoríte si o sebe neadekvátne, nesprávne pochopenia a neustále myslíte na to deň čo deň. To je hlavný dôvod, prečo trpíte.

Prosím pochopte, stanovisko, ktoré ste prijali sami o sebe, vaše neadekvátne, nesprávne pochopenie neustále posilňujete tým, že si ho neustále opakujete vo svojej mysli a presvedčení a na základe toho sa zameriavate na seba. Byť zameraní sami na seba je úplne v poriadku, ak je to na základe správneho pochopenia. Ak je však vaše zameriavanie sa na seba samých založené na nesprávnom pochopení, to je problém. Vy totiž máte neadekvátne a nesprávne pochopenie o sebe samom a na základe tohto pochopenia ste zameraní sami na seba. 
Prosím počúvajte! Máte o sebe nesprávne alebo neadekvátne pochopenia. Na základe týchto pochopení ste neustále zameraní sami na seba. Ak budete neustále rozmýšľať na základe jedného nesprávneho alebo neadekvátneho pochopenia zameraní sami na seba, stanete sa samo-deštruktívnymi. Spôsob akým chodíte, rozprávate, žijete, myslíte, všetko bude narušené. 

Prosím počúvajte! Sebectvo, zameranie na seba samého, je jedno z najväčších ochorení, ktorým Indovia trpia. Zameranie na seba samého nie je nič zlé, ak máte adekvátne, správne pochopenie sami o sebe. Ale je to veľmi zlé, vážne zlé, keď máte neadekvátne, nesprávne pochopenie sami o sebe.

Prvá vec, ktorú musíte urobiť je zbaviť sa rakoviny, ktorú ste si vytvorili vo vašom vnútri tým neustálym zameriavaním sa na seba. Jediný spôsob ako sa zbavíte myslenia zameraného iba na seba je obohacovanie. 

Pokým budete neustále myslieť na seba: „ja, ja ,ja“, budete trpieť až do smrti. Budete zažívať peklo. Pokým budete myslieť iba: „ja, ja, ja“, váš život bude peklo. Jediné riešenie či už máte problém s bolesťou hlavy, alebo so vzťahmi, s chudobou, s pocitom osamelosti alebo nespokojnosti, alebo aj problém: „nestanem sa osvieteným, nezískam žiadne výnimočné, mystické schopnosti“, jediné riešenie pre všetky tieto problémy je – obohacovanie! Obohacujte sami seba a iných! 

Poviem vám, keď začnete obohacovať, budete mať výnimočné, zázračné schopnosti. S mojou integritou, autentickosťou a zodpovednosťou vám hovorím, ako človek, ktorý sa narodil s ashtama siddhis (výnimočné schopnosti), že tajomsto získania týchto siddhis je vďaka obohacovaniu iných. Vždy keď som neobohacoval iných, tieto schopnosti sa cezo mňa nevyjadrovali. Vždy keď som bol integrovaný a autentický s obohacovaním iných, bez akýchkoľvek nenaplnení, neukončení, iba obohacujúci, videl som, že všetky ashtama siddhis sa vyjadrovali, hrali cez moje telo. 

Poviem vám, obohacujte iných s integritou a autentickosťou. Sľubujem vám, s mojou integritou a autentickosťou, že všetky ashtama siddhis so svojimi zázračnými silami sa budú prostredníctvom vás vyjadrovať, hraťsa, budú cez vás tancovať. 

Sľubujem ti, ó Véda Mata, so všetkými veľkými majstrami, že je mojou zodpovednosťou odstrániť vzorec pochybovania o sebe samých z kolektívneho vedomia. Budem sa naďalej hrať so svojimi ashtama siddhis, len aby som dokázal, že védska tradícia a veľkí majstri tejto tradície boli autentické jedinečné bytosti, ktoré sa hrali so svojimi zázračnými a mystickými schopnosťami. Ich príbehy, životný štýl, udalosti, ktoré sa udiali nie sú výmysly! 

Poviem vám, prišiel som na planétu Zem s osvietením a ashtama siddhis. Budem pokračovať a hrať sa so všetkými ashtama siddhis iba preto, aby som povedal svetu, že moji majstri a ich schopnosti a sily, ktoré demonštrovali a s ktorými sa hrali, boli skutočné, že to neboli iba predstavy alebo príbehy. 

Ľudský život je taký silný! Celý Boh je stelesnený v podobe potenciality, možnosti v ľudskom živote. Prosím pochopte, ak bude každá vaša činnosť založená na obohacovaní, môže sa v nej vyjadriť samotný Boh, zázračné schopnosti! Boh nie je vzdialený, je okamžite prístupný! Boh je okamžitý, božstvo je okamžité! 

Nech je váš život, vaše myslenie, reakcie a slová založené na obohacovaní. Neustále obohacujte ľudí. Život je pre iných. Život je pre obohacovanie. Obohacovanie je život! Keď budete obohacovať iných, pochopte jasne, budete neustále obohacovaní. Budete neustále obohacovaní!

Obohacovanie seba samých a obohacovanie iných je tá základná pravda, dôležité posvätné tajomstvo ako dosiahnuť to najvyššie. Keď začnete žiť novú filozofiu, novú pravdu, novú myšlienku, budete nadšení. Ale o pár dní sa to nadšenie stratí, inšpirácia sa stratí. To je jediný dôvod, prečo znova a znova na vás nefunguje žiadna filozofia, žiadny princíp. Pretože pri každom princípe, každej filozofii stratíte vieru, stratíte dôveru, inšpiráciu. Obohacovanie seba samého a iných je jediný spôsob ako priniesť túto inšpiráciu, túto silu späť. 

Keď je vo vašom živote niečo nové, tak máte inšpiráciu, nadšenie. Ale vtedy, keď sa stratia, váš život je zničený! Obohacovanie... Neustále obohacujte sami seba a iných. Neustále obohacovanie seba samých a iných prebudí váš systém k tomu, aby ste prestransformovali sami seba a iných. Pretransformujete sami seba a iných. 

Keď budete neustále rozprávať s inými o týchto veľkých tatvas, princípoch integrity, autentickosti, zodpovednosti, budete neustále obohacovaní, posilňovaní. Stanete sa stelesnením týchto princípov. 

Neustále obohacujte sami seba a iných. Uvidíte, že sa cez vaše telo začnú vyjadrovať výnimočné zázračné schopnosti. Kedykoľvek budete obohacovať iných, vy budete obohatení. Kedykoľvek budete v priestore obohacovania, vaša kundaliny bude nažive. Keď bude vaša kundaliny nažive, budete oslobodení, ešte pokým ste v tele a zažijete Jivan Mukthi. 

No comments:

Post a Comment