Viac sa o týchto štyroch védických pravdách (4 tattvas), princípoch života dozviete z RANNÝCH SPRÁV* PARAMAHAMSA NITHYANANDU v priamom prenose denne od 2:30 hod. na Nithyananda TV *s prekladom z angličtiny do slovenčiny na Ustream *!


*Kliknite na oranžové nápisy a otvoria sa vám v novom okne

Saturday, November 16, 2013

16. november 2013

Z rannej správy Paramahamsa Nithyanandu, 16. november 2013

Vy ste priestor zázrakov

Dnes budem rozvíjať koncept o vytváraní vnútorného priestoru. 

Prosím počúvajte!

Vesmír samotný bol vytvorený, keď sa Mahadeva rozhodol vytvoriť priestor pre svet. Mahadeva je vo svojej čistej podobe Šiva. Keď vytvoril priestor na to, aby sa udial svet, bola to Hiranyagarbha (zdroj vesmíru), odkiaľ vyžarovala energia a udial sa celý svet.

Prosím počúvajte! Používajte presne tú istú techniku na to, aby ste si vo svojom živote vytvorili to, čo chcete. Urobte to isté, čo urobil Mahadeva! 

V hindu-tradícii sa veľmi krásne hovorí: „Vaše vedomie je tvorca, udržiavateľ a ničiteľ.“ Vaše vedomie je tvorca (Brahma), udržiavateľ (Višnu), obnoviteľ (Mahadeva). Keď si budete vytvárať svoj vnútorný priestor pomocou ukončovania všetkých pochybností o sebe samých, tak sa ten priestor jednoducho stane realitou! Ako vytvára Brahma? On nič nevyrezáva, iba vytvára ten správny priestor: „Nech je svetlo!“ – a bolo svetlo. „Nech sa udeje svet!“ -a vznikol svet.    

Vytvárajte si vnútorný priestor, preberte za neho zodpovednosť a rozhodnite sa: „Ja si budem stáť za týmto priestorom“. Nedovoľte lenivosti, únave, nude, aby vás od neho odviedli. Únava, lenivosť a nuda sú také silné mechanizmy, ktoré vás môžu odviesť z tohto priestoru. Nikdy im nedovoľte, aby to urobili!

Keď si budete vytvárať vnútorný priestor, tak prvá vec, ktorej budete čeliť, bude depresia kvôli zlyhaniam z minulosti a úplná nedôvera: „Ako sa to môže stať realitou? Ja som tak veľmi trple! Viem, že je to nemožné!“ Toto je prvá vec, ktorou budete prechádzať a dva dni budete deprimovaní a zamknete sa vo svojej spálni. Pochopte, keď si budete vytvárať vnútorný priestor, tak toto bude prvá vec, ktorej budete čeliť. Preto ukončite najprv toto. Je to tá najdôležitejšia vec.

Druhý problém bude, že budete veriť: „Áno, keď si vytvorím priestor, tak sa stane realitou. Ale budem schopný vytvoriť si ho?“ Toto je druhá pochybnosť. Aj toto je neukončenie kvôli zmätku a zlyhaniam z minulosti. Prosím počúvajte, keď ste si kedykoľvek v minulosti vytvárali priestor, tak ste neboli úspešní, pretože ste nikdy túto vedu neurobili správne. Nikdy ste ju neurobili dokonale. Je to niečo podobné, ako keby ste povedali: „Nie! Aj v minulosti som pozval na svadbu môjho mladšieho brata veľa ľudí, ale nikto neprišiel! Ako môžem očakávať tentokrát, že ľudia prídu, keď ich pozvem na svadbu mojej mladšej sestry?“ Keď ste ich pozvali minule, tak ste neuviedli dátum a čas! Budete ma presviedčať: „Nie! Ty nevieš! Ja som vybral oznámenie, išiel som do tlačiarne, dal som návrh, odsúhlasil som ho, dal som to vytlačiť, vložil som adresu a všetkým som to poslal. Zabudol som iba na jednu vec: zabudol som tam uviesť dátum a čas.“ Tak ako sa mohli zúčastniť? Naposledy ste zlyhali, pretože ste na niečo zabudli. Takže, tentokrát na to nezabudnite. To je všetko! 

Prosím počúvajte! Vytvorte si priestor pre to, čo chcete, pomocou jeho vizualizácie v prítomnosti. Prinášať pozostatky svojej minulosti do prítomnosti, to je neukončenie. Prinášať svoju budúcu možnosť do prítomnosti, to je priestor. Prosím počúvajte! Prinášať pozostatky svojej minulosti do prítomnosti, to je neukončenie. Prinášať svoju budúcu možnosť do prítomnosti, to je vytváranie priestoru. Prineste svoju budúcnosť do prítomnosti a rozhodnite sa, že nebudete vyzývať silu priestoru, ale že zoberiete zodpovednosť za to, aby ste ho naplnili. 
Vy máte vždy iba tieto dva postoje: buď súhlasíte, alebo ste proti. Pretože ste začali vyzývať silu priestoru, tak ste začali byť proti, začali ste odporovať: „Óch, vytvoril som si priestor na to, aby ku mne prišlo desať miliónov. Stane sa to, alebo nie? To som zvedavý, to chcem vidieť!“ Kto je pripravený prijať túto výzvu na druhej strane? Nikto! Vy vyzývate prázdny priestor, alebo sami seba. Boh neprichádza a nepovie: „Ó, syn môj, ja som ručiteľ za vytváranie priestoru. Ja prijímam túto výzvu!“ Nie! On iba povie: „Thathaasthu! Nech sa tak stane!“ a odíde, aby pokračoval vo svojej práci. Počúvajte! Keď si budete vytvárať priestor, tak s ním prestaňte bojovať, prestaňte ho vyzývať. Začnite za neho preberať zodpovednosť. Začnite preberať zodpovednosť za priestor, ktorý ste si vytvorili. 

Počúvajte! Výnimočné umenie osvietenia je vám všetkým odhaľované tým najjednoduchším možným, praktickým spôsobom. Prosím, používajte ho. Keď si budete vytvárať priestor, ukončite všetky neukončenia a všetky pochybnosti, ktoré sa budú vo vás diať: pochybnosti o tom, či si dokážete vytvoriť tento priestor alebo či sa tento priestor naozaj stane realitou. Ukončite toto všetko. Toto je to najvyššie, to najdôležitejšie: Nebojujte s priestorom, ktorý ste si vytvorili. Zoberte za neho zodpovednosť. Keď ste si vytvorili priestor, že budete úplne vyliečení, že vyzdraviete, tak s ním nebojujte, nevyzývajte ho, ale zoberte za neho zodpovednosť.

Prosím, posaďte sa vzpriamene a zatvorte oči. Vnímajte svoju budúcu možnosť ako realitu v súčasnosti. Vytvorte si priestor pre to, čo chcete. Vyberte si jednu túžbu, jednu vec, ktorú chcete urobiť realitou a vytvorte si pre ňu priestor. 

Ukončite všetky pochybnosti o sebe samých, ktoré máte. Ukončite všetky pochybnosti o tom, či si dokážete vytvoriť vnútorný preistor, alebo či ho budete mať. Ukončite toto všetko.

Potom ako ukončíte všetky pochybnosti o sebe samých a vytvoríte si ten správny priestor, tak vyhláste, že zoberiete zodpovednosť za to, že tento priestor urobíte realitou. Ukončite všetky neukončenia, ktoré máte ohľadom zodpovednosti.

Seďte s rozhodnutím, že svoj vnútorný priestor urobíte realitou s hlbokým pocitom zodpovednosti. Prestaňte bojovať, alebo vyzývať vnútorný priestor, ktorý ste si vytvorili. Namiesto toho ho podporujte a zoberte za neho zodpovednosť.  

Žehnám vás všetkých s integritou, autentickosťou, zodpovednosťou a obohacovaním, aby ste všetci zažili vnútorný priestor, ktorý ste si vytvorili, ako realitu! Nech sa v nás všetkých deje   všetko priaznivé!

No comments:

Post a Comment