Viac sa o týchto štyroch védických pravdách (4 tattvas), princípoch života dozviete z RANNÝCH SPRÁV* PARAMAHAMSA NITHYANANDU v priamom prenose denne od 2:30 hod. na Nithyananda TV *s prekladom z angličtiny do slovenčiny na Ustream *!


*Kliknite na oranžové nápisy a otvoria sa vám v novom okne

Thursday, December 19, 2013

19. december 2013

Z rannej správy Paramahamsa Nithyanandu, 19. december 2013

Čo je rozhodujúci komponent vašej reality?

19. deň Vnútorného prebudenia! Dnes sa naučíme vedu o vytváraní zázrakov.
Prosím, pochopte rozhodujúce komponenty pre vytváranie zázrakov. Niekedy premýšľate: „Prečo niekedy, keď si vytvorím priestor tak to funguje, a prečo to inokedy nefunguje? Inokedy sa mi to vráti a zasiahne ma to.“

Prosím pochopte, zákon gravitácie vás neustále ťahá dole k zemi. Zákon božského požehnania vás neustále ťahá hore! Čo vás ťahá hore je tlačidlo, ktoré umožní, aby sa udialo požehnanie. Toto je ten rozhodujúci komponent pre spôsobenie zázrakov! Môže to byť len trocha posvätného popola na vašom čele! Naozaj, skutočne! Nemusí to byť nič také ako sedieť a 6 mesiacov robiť ukončovanie. Iba trocha popola na vašom čele môže byť veľmi silný rozhodujúci komponent vo vašom živote! Priniesť do svojho vnútra autentickosť môže byť rozhodujúci komponent. Čokoľvek môže byť rozhodujúci komponent. Ja nehovorím, že použitie popola je rozhodujúci komponent. Ja hovorím, že to môže byť rozhodujúci komponent. Rozhodujúci komponent môže byť taký jednoduchý, ako je použitie popola na vaše čelo, alebo taký jednoduchý, ako nosenie rudrakší na vašom tele. U niektorých ľudí možno nebude fungovať niečo také dôležité, ako je ukončovanie samotné. U niektorých ľudí môže fungovať niečo také jednoduché, ako je používanie posvätného popola, alebo nosenie rudrakší na tele. Takže, čo je rozhodujúcim komponentom vašej reality? U niektorých ľudí bude úspešné pamätanie si na guru.

Všetkých, ktorí našli rozhodujúci komponent pre spôsobovanie zázrakov vo svojom živote, a ktorí sú úspešní vo vytváraní svojej reality, všetkých volám liečiteľmi. Keď ste našli rozhodujúci komponent, ktorý spôsobuje zázraky vo vašom živote, keď stláčate tlačidlo a spôsobujete zázraky, tak ste liečiteľ. Pre niektorých ľudí môže byť rozhodujúci komponent niečo také jednoduché, ako je vyslovovanie mena guru. Musíte objaviť, čo je rozhodujúci komponent pre vytváranie vašej reality, čo je rozhodujúci komponent pre spôsobovanie zázrakov vo vašom živote, pre vytváranie takej reality, akú chcete vo svojom živote. Dnes sa naučíme túto vedu.

Je veľmi dôležité, aby každý jednotlivec zistil, čo je rozhodujúce pre vytváranie zázrakov, a mal by to udržiavať a zachovávať vo svojom živote viac a viac. Keď spôsobuje zázraky použitie trošky popola na čele, tak by ste ho mali používať na celé telo!
My nevieme, čo je rozhodujúci komponent našej reality. Dnes ho nájdeme a budeme ho udržiavať. A takisto musíme zistiť, prečo niekedy zlyháme, a čomu by sme sa mali vyhýbať. To, prečo veci niekedy zlyhajú, by malo byť okamžite zničené. Treba robiť všetky tieto tri veci. Je to podobné ako pálenie pekla v našom vnútri. V našom vnútri máme tajné peklo. Spálenie samotného pekla je to, čo budeme teraz robiť. To znamená hľadať nesprávne komponenty, alebo hľadať komponenty, ktoré spôsobujú utrpenie a spáliť všetky z nich, zbaviť sa ich.

Počúvajte, zakaždým keď niekoho vnútorne posuniete, obohatíte, alebo spôsobíte vo svojom živote zázrak, mali by ste sa cítiť silnejší a viac expanzívni, rozpínaví. Nemali by ste sa cítiť tak, ako keby ste urobili veľkú prácu. Nie! Spôsobovať zázraky je flirtovanie s vedomím, flirtovanie s vesmírom! Nikdy sa neunavíte! Pochopte, spôsobovanie zázrakov by vás malo robiť viac a viac plnými radosti, viac a viac blaženými, nadšenými, osvietenými! Keď budete obohacovať ľudí a urobí vás to viac a viac nadšenými, poviem vám, zachytili ste, pochopili ste rozhodujúci komponent svojej reality!

Dnes dostanete veľmi silnú iniciáciu “Chit Jada Granthi Deeksha”, ktorú budem dávať po prvýkrát. Viedol som ľudí do tohto procesu, ale iniciáciu budem dávať po prvýkrát. Je to jedna z najsilnejších iniciácií. Dostal som ju od Arunagiri Yogishwaru (významná inkarnácia, ktorá žila asi pred 3000 rokmi, a ktorá sa Swamijimu zjavovala v jeho detstve vo fyzickej podobe po dobu 9 mesiacov). Táto iniciácia spáli nefungujúce komponenty, alebo neúplné, neukončené komponenty vašej reality, ktorú ste si vytvorili. Prosím pochopte, spáli všetky komponenty, ktoré spôsobujú, že veci vo vašom živote zlyhajú. Pochopte, tieto komponenty sa asociujú, spájajú s vaším priestorom nemožností a neustále podporujú tento nezmysel. Je to otázka toho, či bude sa z vášho jedla proteín, alebo tuk. Chcete, aby boli z vášho jedla svaly, alebo tuk? Keď budete mať so svojimi svalmi neukončenie, všetko jedlo sa zmení na tuk. Lenže keď budete mať so svojimi svalmi ukončenie, všetko jedlo sa zmení na proteíny a svaly. Neposilňujte nesprávne komponenty vo svojom živote! Dnes sa naučíte tento proces a budete mať iniciáciu.

Ako malý chlapec som bol veľmi nepokojný a neustále som sa vypytoval obidvoch svojich učiteľov. Keď bolo niečo nesprávne, tak som šiel za nimi a pýtal som sa. Keď nebola puja v chráme urobená správne, keď nebolo v chráme správne podávané jedlo, išiel som a pýtal som sa: „Prečo to nerobia správne? Aký druh spirituality, duchovna to je?“ Poviem vám, ja som sa naučil duchovnu od nich! Nikto z vás ma netrápi viac, ako som ja trápil ich! Vážne, hovorím to otvorene na rannom satsangu! Nikto z vás ma netrápi viac, ako som ja trápil ich!

Obaja boli užasní ľudia. Jednoduchí, dedinskí ľudia s toľkou láskou k ľuďom, ktorí nestrácali nádej v ľudí. Túto úžasnú pravdu som počul od oboch. Znova a znova mi hovorili: „Hej, Swami …“, takto ma oslovovali, „Swami, nemôžeš sa takto správať. Musíš sa naučiť základnú pravdu: Človek to nedokáže sám. Musí to dostať!” Vždy mám v očiach slzy, keď si spomeniem na ich slová.

Pochopte, ja som inkarnácia. Úroveň mojej energie je rozdielna. Ale s ich úrovňou energie, s množstvom trpezlivosti, ktorú mali a tým, že nestrácali nádej v ľudí, boli schopní ma to naučiť. Pretože ja som nebol človek, ktorý sa naučí čokoľvek od kohokoľvek bez toho, aby v tom bol autoritou, majstrom. Keď som sa mal od niekoho učiť jogu, zistil som, či je v joge majster. Keď som sa mal od niekoho učiť puju, zistil som, či je v tom majster. Inak som sa neučil! Bol som taký perfekcionista! V chráme pri Arunachale som robieval dobrovoľníka. Keď sa vrátilo jedlo, potom ako bolo ponúknuté deity (socha boha), podelil som sa. Jedol som ho, a keď nebolo v poriadku, okamžite som utekal k Raghupathi Yogimu a sťažoval som sa mu. Bolo to takmer ako metodológia na to, ako ich trápiť, pretože oni očakávali odo mňa dokonalosť. Aby som spravedlnil svoju nedokonalosť, vždy som ich trápil, obťažoval!

Takže, nech hráte akúkoľvek hru, pochopte, že ste predo mnou ako dieťa, pretože ja som toto  všetko robil! Nech robíte čokoľvek, ja o všetkom viem, pretože všetko toto som robil ja obom svojim gurus, učiteľom!
Poviem vám, všetky hry, ktoré hrá vaša myseľ nie sú nič iné ako to, že ste si stále neuvedomili svoju realitu. Len ste si neuvedomili svoju realitu! Vo chvíli, keď si ju uvedomíte, tak sa prebudíte. Sen viac nebude pokračovať. Sen pokračuje tak dlho, ako spíte. Dnes budeme hľadať rozhodujúce komponenty vašej reality. Pochopte, dám vám veľmi dôležitý príklad. Keď budete spať a snívať, pokým budete spať a snívať, bude sa vám snívať, že vás prenasledujú dva tigre. Vy utekáte a utekáte. Zrazu spadnete z útesu na kopci a prebudíte sa! Tento pád z útesu je rozhodujúci komponent, ktorý vytvára vašu realitu! Pretože to on vás prebudil, nie to, že vás prenasledovali tigre! Zrazu v jednej scéne tohto sna ako keby ste padali z útesu, a vy spadnete z postele! Toto je rozhodujúci komponent vášho prebudenia!

Dnes vás naučím, ako nájsť rozhodujúci komponent, ktorý vás prebudí do ďalšieho stavu vedomia – “turiya” (stav hlbokého pokoja a mieru, a zároveň najvyššieho vedomia bez myšlienok). Prebuďte sa do ďalšieho stavu vedomia!

No comments:

Post a Comment