Viac sa o týchto štyroch védických pravdách (4 tattvas), princípoch života dozviete z RANNÝCH SPRÁV* PARAMAHAMSA NITHYANANDU v priamom prenose denne od 2:30 hod. na Nithyananda TV *s prekladom z angličtiny do slovenčiny na Ustream *!


*Kliknite na oranžové nápisy a otvoria sa vám v novom okne

Thursday, December 12, 2013

12. december 2013

Z rannej správy Paramahamsa Nithyanandu, 12. december 2013

Dovoľte životu, aby vás podporoval

Dnes budem rozvíjať tému sannyas. Dnes je dvanásty deň Vnútorného prebudenia! Budeme pracovať na vlievaní životnej energie do vašej vytvorenej reality, dávať život realite, ktorú ste si vytvorili. 

Dovoľte mi, aby som rozšíril to, čo chcem presne definovať, vyjadriť cez slovo „sannyas“.

Včera som definoval, že keď vstúpite do akéhokoľvek vzťahu s jasným rozhodnutím, s kontextom byť katalyzátorom na obohacovanie ľudí, to je „sannyas“. Prosím pochopte, ja nehovorím, aby ste nevstupovali do manželstva, nehovorím ani to, aby ste sa brali. Všetko čo sa snažím povedať je: robte to zo správneho kontextu. Či sa idete brať, alebo prijať sannyas, urobte to zo správneho kontextu. Keď tajne strategizujete vo svojom srdci, keď tajne dúfate vo svojom srdci, v čo dúfate? Dúfate, že použijete inú ženu alebo muža na to, aby naplnili čo vy chcete, alebo sa úprimne snažíte byť katalyzátorom, aby ste urobili realitu iných ľudí lepšou, aby ste boli pre iných ľudí nástrojom pre to, aby si uvedomili, akú realitu chcú vo svojom živote?

Prosím počúvajte! Poviete: „Nie! Ja im pomôžem, aby si uvedomili svoju realitu, a takisto ich použijem na to, aby mi pomohli uvedomiť si moje sny.“ Nie! Len jedna veta, kúsok tajného strategizovania, ktorý máte pre svoje uspokojenie, a nesprávny kontext je nastavený. Buďte si toho vedomí! Kontext viac nebude správny! Už je nastavený nesprávny kontext! Prosím počúvajte, nedovoľte ani jednu malú skrytú, tajnú myšlienku: „Ako môžem použiť iného človeka v tomto vzťahu?“  

Prosím pochopte! Morálka je základný materiál, na ktorom je postavená celá spoločnosť. Obohacovanie je základný materiál, na ktorom je postavené vedomie. Takže, počúvajte prosím. Nech je každý váš krok presne takýto: „Ako môžem byť katalyzátorom pre iného človeka, aby zažil to, čo chce ako realitu vo svojom živote.“ Naozaj vám poviem, toto je najlepší spôsob ako zažijete tie najvyššie reality vo svojom živote! Je to ten najlepší spôsob, ako zažijete tie najvyššie reality vo svojom živote!  

Prosím počúvajte! Existujú tri druhy života:

Prvý: „Ako môžem použiť tohto muža, alebo ženu na to, aby naplnili moje túžby?“ Keď budete žiť tento druh života, budete sa musieť snažiť sami. Životná energia nebude stáť za vami, ani vás podporovať. 

Druhý: „Budem aj nástrojom pre to, aby som naplnil druhého človeka, a takisto použijem druhého človeka na to, aby naplnil môj zámer.“ Znova, budete mať iba podporu druhého človeka. Budete sa snažiť obaja!

Tretí: Keď sa postavíte so slovami „Budem čistý nástroj, čistý prostriedok, katalyzátor pre všetkých, aby zažili svoju realitu“, zrazu vás život začne podporovať, bude stáť za vami.

Poviem vám, dovoľte, aby stál život za vami, aby vás podporoval! 

Akýmkoľvek spôsobom buďte katalyzátor, nástroj pre každého, aby život vyjadroval sám seba! Poviem vám, život chce neustále vyžarovať cez vás. Vy nie ste odmietnutý kúsok života! Život sa snaží vyžarovať, vyjadrovať cez vás, lenže vo chvíli, keď prídete záveru, že ste odmietnutý kúsok života, napíšete si svoj osud nesprávnym spôsobom! Život sa neustále snaží vyjadrovať cez vás. Keď dovolíte, aby sa cez vás vyjadrovali „ashta maha siddhis“... Ashta maha siddhis nie sú nič výnimočné. Ja viem, že akokoľvek veľa budem hovoriť, nebudem schopný presvedčiť vás o tom, ale vy musíte poznať pravdu.

Keď sa rozhodnete, že žiadne z vašich tajných strategických plánov nebudú fungovať, tomu sa hovorí „vzdať sa, zrieknuť sa.“

Keď sa zbavíte všetkých týchto hlúpych tajných strategických plánovaní, to je “Bhasma Snana”.

Keď zničíte koreňový vzorec, ktorý neustále vytvára toto tajné strategické plánovanie, to je “Sva Tarpana” – robiť „tarpana“ sebe samým.

Vyhlásiť: „Budem pre všetkých katalyzátor, aby zažili naplnenie v tom, čo chcú urobiť realitou. Budem nástrojom pre všetkých, aby si aktívne uvedomili svoju realitu“, to je“Viraja Homa”. 

Žiť slová: „Budem pre všetkých nástrojom, aby si uvedomili, čo chcú ako realitu vo svojom živote“, to je sannyas. To je sannyas!

Veľmi zriedka sa cítim dojatý, keď o niečom rozprávam. Dnes môžem povedať, že som dojatý, pretože taká jednoduchá technika dokáže tak veľmi prebudiť vaše vnútorné vedomie! Poviem vám, vo vašej kancelárii, vo vašom dome, na trhu, v biznise, vo vašich zákazníkoch, vo vašich ašrámoch, školách, vašich kolegoch, či ste študent alebo učiteľ, šéf alebo zamestnanec, môžete byť čímkoľvek, len prineste autentické počúvanie s úprimným rozhodnutím byť katalyzátor pre ľudí, aby zažili to, čo chcú ako realitu. Úprimne poskytnite svoje autentické počúvanie s rozhodnutím: „Ja budem iba katalyzátor, ktorý podporí ľudí v tom, aby si uvedomili svoj zámer.“

Prijmite za svoje nasledujúce obdobie. Od mojich narodenín do Šiva Ratri vyhlasujem „obdobie shravana“, obdobie počúvania! Týchto niekoľko mesiacov vkladajte svoju energiu a inteligenciu iba do počúvania a pomáhajte, aby každý dosiahol naplnenie.

Počúvajte! Počúvajte! Prineste autentickosť do svojho počúvania! Keď si každý deň sadnete s trpezlivosťou a počúvaním, zakaždým keď venujete svoju energiu a počúvanie, doslova to prebudí vašu kundaliny energiu! Je dostupná takáto jednoduchá a účinná technika! Ľudstvo by ju nemalo premeškať! Ľudstvo by ju malo používať! Aj keď budete počúvať sami seba, dovolíte, aby sa vo vašom vnútri vyjadrilo toľko zázračných síl. Keď budete počúvať iných, keď im poskytnete autentické počúvanie, umožníte im, aby si uvedomili a vyjadrovali veľa svojich schopností. Poskytnúť autentické počúvanie, rozhodnúť sa byť katalyzátorom pre všetkých, aby si uvedomili svoj zámer, to je najvyššia služba, ktorú môžete robiť. To je tá najvyššia služba, ktorú môžete poskytnúť ľudstvu, pretože priamo dáva osvietenie! Priamo dáva osvietenie! To je tá najvyššia služba, ktorú môžete poskytnúť životu a ľudským bytostiam.

Ktokoľvek sa odteraz rozhodne: „Odteraz je môj život na to, aby som bol nástrojom pre to, aby si iní uvedomili svoj zámer.“, zdvihnite ruky. Dávam vám “Thathaasthu - Nech sa tak stane! ” Praktizujte to úprimne. To je sannyas, to je osvietenie! Rozhodnite sa: „Žiadne pokrytectvo, žiadny tajný zámer, žiadna tajná stratégia. Nech som úprimne pre všetkých nástrojom, aby si uvedomili svoj zámer. Môže to byť môj manžel, manželka, syn, dcéra, brat, alebo priateľ, obchodný kolega, môj zamestnanec, sused, alebo ľudia na ulici, v mojej dedine, na planéte Zem, alebo ľudia v mojom vesmíre, nech je to ktokoľvek, ja budem úprimný nástroj, budem úprimný katalyzátor, aby som spôsobil, čo chcú iní spôsobiť vo svojom živote.“ Poviem vám, s týmto sa vo vás otvára životná energia! Otvára sa vo vás životná energia!

Znova si sadnite, nach sa zrkadlí neurónová aktivita majstrovho mozgu. Sadnite si vzpriamene. S týmto jedným rozhodnutím si vytvorte priestor: „Nech zrkadlím vesmírnu neurónovú aktivitu.“ Namah Shivaya!

No comments:

Post a Comment