Viac sa o týchto štyroch védických pravdách (4 tattvas), princípoch života dozviete z RANNÝCH SPRÁV* PARAMAHAMSA NITHYANANDU v priamom prenose denne od 2:30 hod. na Nithyananda TV *s prekladom z angličtiny do slovenčiny na Ustream *!


*Kliknite na oranžové nápisy a otvoria sa vám v novom okne

Thursday, October 31, 2013

31. október 2013

Z rannej správy Paramahamsa Nithyanandu, 31. október 2013

Aký je najlepší dar pre vaše dieťa?

Dnes by som chcel pokračovať v téme, ktorú sme začali včera. Ako prežívame neukončenie s neukončeniami. Nemali by ste mať neukončenie s ničím. Ak sa skutočne, skutočne cítite príliš pripútaní k svojmu neukončeniu, začnite cítiť neukončenie so svojím neukončením. Prosím pochopte, nemali by ste cítiť neukončenie s ničím. Ak sa však cítite skutočne, skutočne v neukončení (v nenaplnení) a ste príliš pripútaní k svojmu neukončeniu, potom začnite cítiť neukončenie so svojim samotným neukončením, a najmä urobte ukončenie s niektorými zo svojich koreňových pochopení, ktoré máte. 

Prosím počúvajte, koreňové pochopenie v sebe nosí pochybnosti o sebe vo forme semienka. Trocha viac počúvania skutočne spôsobí pochopenie všetkého hneď v tejto chvíli. Trocha viac počúvania skutočne spôsobí pochopenie všetkého v tej pravej chvíli, dám vám jeden príklad. Ako koreňové pochopenie som ja mal som veľmi jasné pochopenie, že naše vedomie nemôže skutočne nič narušiť. Kedykoľvek, dokonca ja keď som potreboval v mladosti robiť duchovné praktiky, keď som sa obrátil do svojho vnútra a pokúšal sa preniesť sa do priestoru ukončenia- v tieto dni som nevedel o slove “ukončenie” , ale poznal som priestor pocitu prítomnosti božstva alebo naplnenia – kedykoľvek som sa obrátil do svojho vnútra a pracoval som na tom, aby som vždy mal veľmi hlboké pochopenie, koreňové pochopenie, že naše vedomie, kedykoľvek sa ho dotkneme, vždy zostáva nedotknuté, čisté. Prosím počúvajte, preto, keď som skutočne zažil osvietenie, necítil som, že by to bolo niečé nové. Cítil som iba návrat do môjho skutočného, pravého pochopenie mojej existencie…..do pravého pochopenie mojej existencie.

Vy niekedy cítite ako silné pochopenie, že nech akokoľvek budete ukončovať, vaše neukončenie sa bude neustále vynárať. Koľkí z vás máte toto nesprávne silné pochopenie? ( Niekoľko ľudí zdvihlo ruky) Toto koreňové pochopenie ja volám pochybnosť o sebe. Prosím počúvajte, toto koreňové pochopenie ja volám pochybnosť o sebe. Ukončite toto koreňové pochopenie. Nemôžem uveriť že by iba niekoľkí ľudia mali toto nesprávne koeňové pochopenie! To mi len dokazuje, že väčšina z vás nepočúva alebo sa nezúčastňuje.
Videl som ľudí, ktorých koreňové pochopenie je to, že život je depresia. Preto vám hovorím choďte a poseďte si pri rieke Cauvery a budete vyliečení. Prosím zachyťte tento princíp koreňového pochopenie. V podstate, to čomu silno veríme je koreňové pochopenie.

Našťastie moji učitelia, moji majstri, ktorí ma vychovali, vložili niektoré z týchto veľmi silných koreňových pochopenie do môjho vnútra, ako napríklad:” Tvoje vedomie nikdy nemôže zažiť nenaplnenie. Tvoje vedomie nikdy nebude narušené. Akékoľvek narušenie, neukončenie alebo utrpenie je len na úrovni tela a mysle. Vďaka týmto silným koreňovým poznaniam som nikdy neprechádzal cez žiadne utrpenie alebo neukončenie.
Prosím pochopte, koreňove pochopenie, ktoré máte ohľadne nejakého problému rozhodne o jeho konci alebo o jeho pokračovaní. Keď váš sused kričí, vaše koreňové poznanie je “ To je problém. Musíš ho vyriešiť. Ak máte hnačku, vaše koreňové pochopenie je “ Mám hnačku. Potrebujem to vyriešiť.”
Poviem vám, v celom mojom živote som nikdy nemal také pochopenie, ktoré by bolo spojené s nejakým fyzickým alebo mentálnym problémom vo mne, pretože, ako koreňové pochopenie som mal vždy čisté vedomie, bez akýchkoľvek atribútov utrpenia, nevedomia, depresie. Prosím pochopte, ukončenie s koreňovým pochopením je ukončenie pochybnosí o sebe.

Prosím počúvajte, ak sa pozriete do svojho vnútra a strávite aspoň 48 hodín rozpoznávaním svojich koreňových pochopení, objavíte ich a ukončíte ich, poviem vám je to ako keby ste absolvovali jedno Vnútorné prebudenie. Viem, že moje marketingové oddelenie vnútorného prebudenia nebude nadšené z tohto prehlásenia, ale musím vám povedať pravdu. Iba 48 hodím strávte sami so sebou, objavte všetky svoje koreňové pochopenie, ktoré vám spôsobujú utrpenie. Koreňové pochopenie… Môžem použiť aj iné slovo, “ Základný subjektívny názor o sebe”. V tomto subjektívnom názore, ak cítite, že nemôžete zanechať depresiu, váš život nikdy nebude šťastný, nikdy nebude veselý, tak pochopte, že nikdy nezažijete radosť, šťastie, ukončenie, pretože tento subjektívny názor o sebe ste neukončili. Poviem vám, prosím pochopte, ak máte správne základné koreňové pochopenie, to je život v osvietení. A to, čo vám dá správne vnímanie seba a správne koreňové pochopenie je prácou našej školy Gurukul. Gurukul vám dá to správne koreňové pochopenie.

Ja som mal to šťastie, že som svoje detstvo a mladosť strávil bez vplyvov médií alebo protokolov, ako by som mal prežívať radosť, bolesť, lásku. Tieto protokoly sú určované mediami a spločnosťou. Je to tak smutné, že strácame čistotu našich emócií. Strácame tým samotné korenie nážho života. Strácame korenie nášho života!!
 
Tak teraz už myslím všetci chápete, čo myslím slovom “ koreňové poznanie”. Pochopte, ak máte správne koreňové poznanie, to vás dovedie okamžite k naplneniu a osvieteniu. Moje úprimné doporučenie, strávte najmenej 48 hodím ukončovaním všetkých pochybnosí o sebe.

Piata inicíiácia na program Vnútorne prebudenie stupeň 4 bude iiniciácia do ukončenia so samo-pochybnosťou,  “Poornathwa Deeksha”. Ukončenie vašich pochytností o sebe samom a iniciácia do života na základe tých správnych koreňových pochopení. Poornathwa Deeksha, iniciácia do ukončenia je len o tom dať vám to správne koreňové pochopenie o sebe samých a pomôcť vám zotrvať v priestore naplnenia.  

Takže podstata dnešného satsangu je: strávte aspoň 48 hodin sami so sebou a nájdite svoje pochytnosti o sebe samom. Nájdite všetky koreňové pochopenia a neukončenia ktoré máte, nájdite to hlboké neukončenie, hlboký pocit, že vás chce niekto využiť. Poviem vám, život samotný je dar. Prečo by vás niekto, kto vám dal život chcel oklamať, zneužiť, trápiť? 

Poviem vám, ak sa cítite byť klamaní, zneužívaní, trápení, to nie je nič iné iba samo-pochybnosť. Ukončujte, ukončujte, ukončujte. Ukončite všetky nesprávne koreňové pochopenia. 

Požehnaní sú tí, ktorí majú znovuzrodenie (reinkarnáciu) ako svoje koreňové pochopenie. Požehnaní sú tí, ktorí majú teóriu karmy ako ich koreňové pochopenie. Ale najviac požehnaní sú tí, ktorých koreňové pochopenie je to, že vedomie nemôže byť oklamané, vedomie nemôže byť neúplné, vedomie nemože cítiť neukončenie, vaše vedomie nemôže mať žiadne utrpenie, vaše vedomie ja navždy slobodné. 

A skutočne vám poviem, moje deti z gurukul ani len netušia čo je to utrpenie alebo bolesť. Je to totiž o tých správnych veciach v tom správnom čase. To je všetko. Nie je tam žiadne iné tajomstvo. Správne veci, v tom správnom čase podané tou správnou osobou ktorej dôverujete, ktorá je skutočne skutočno “surová”, neuvarená, ktorá nie je spoločensky slušná, ale ktorá je priama a autentická. Môžem dookola a dookola spievať túto slávu. 

Takže podstata je: Ukončite všetky nesprávne koreňové pochopenia, ukončite všetky samo-pochybnosti. Buďte naplnení sami so sebou.

A takisto chcem vyzvať všetkých ctiteľov, žiakov po celom svete, prosím začnite Gurukul školy. Obohaťme svet o správne pochopenia v tom správnom čase. Pretože poviem vám, pred vašimi očami sa dejú výnimočné veci, jedna dobrá vec je tá, že začnete veriť vo výnimočné veci, ale zlá vec je tá, že sa ich môžete začať báť. Ale so správnym pochopením, Guru je ten, kto ten strach odstráni raz a navždy. 

Toto je význam krásneho verša z Guru Gita piesne:

Ajnaana Thimiraandhasya Jnaanaanjana Shalaakayaa |
Chakshur Unmeelithamena Thasmai Shree Guravey Namaha ||

“Ajnaana Thimiraandhasya” - Aroganciu ktorá pochádza z nevedomia, ktorá je tmou, v ktorej som bol uveznený
“Jnaanaanjana Shalaakayaa” - s tým správnym koreňovým pochopením ako ceruzkou na oči (ktorú si v Indii dávajú na oči), s tou “Shalaaka”, s tou ceruzkou pochopenia, “Jnaana Anjana Shalaaka” si mi otvoril oči.

Ajnaana Thimiraandhasya Jnaanaanjana Shalaakayaa |
Chakshur Unmeelithamena Thasmai Shree Guravey Namaha ||


Poviem vám, keď sú do dietaťa vložené tie správne pochopenia, tak aj keď zostarnú, nebudú o nich nikdy pochybovať. Prosím pochopte, všetky pochopenia, ktoré máme z detstva, o tých nikdy nepochybujeme, sú našou súčasťou aj keď zostarneme. Iba myšlienky, ktoré prijímeme po veku 30-32 rokov budú predmetom pochybností.
Takže poviem vám, v priebehu ďaľších 48 hodín ukončite svoje samo-pochybnosti a žite nekonečné osvietenie.

Žehnám vás všetkých si integritou, autentickosťou, zodpovednosťou a obohacovaním, aby ste všetci žili čisté osvietenie. Nech všetci ukončíte svoje samo-pochybnosti, vaše nesprávne koreňové pochopenia a aby ste boli ustálení v priestore naplnenia. Nech všetci vyžarujete integritu, autentickosť, zodpovednosť a obohacovanie vo večnej blaženosti, Nithyananda. Ďakujem!

No comments:

Post a Comment